Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Denken dat ik dood ga in mijn droom

Sterre-Merith
14 jaar geleden

Hallo!

Vannacht heb ik gedroomd dat ik thuis op de bank zat, mijn ouders zaten aan de tafel.
Mijn moeder zij dat ik dood ging, ik was daar heel erg bang voor en heel verdrietig.
Er ging door mij heen dat ik wanneer ik dood ga dan geen man en kinderen heb gehad en dat wou ik zo graag!
Op een gegeven moment toen ik dacht dat ik echt dood was, kon ik alles nog doen, ik was gewoon nog thuis etc.
Ik was wel wit vond ik zelf.
Toen ik het steeds gekker vond dat ik alles nog op aarde kon doen vroeg ik aan mijn moeder hoe dat kon.
Ze zij tegen mij dat ze helemaal niet gezegd had dat ik dood ging maar dat het leek dat ik dood ging omdat ik zo wit was ik was toen erg opgelucht.

Ik vind dit zo apart! ben ook heel naar mijn bed uitgekomen en vind het een verschrikkelijke droom.
Misschien dat iemand mij kan helpen met wat het betekend! (vooral ook omdat het aan het eind van de droom duidelijk wordt dat ik niet dood ga)

Groetjes, Sterre-Merith

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024