Ik hoop dat er iemand mij kan helpen met deze steeds wederkerende dromen. Ik heb er zelfs geen zin meer in door te gaan slapen, En er weer over dromen. Ik kan het zelf niet goed uitleggen. Iedere droom gaat over meestal hetzelfde huis van mijn vader (terwijl ik nu met mijn vriend samenwoon),ik zie mij geregeld hetzelfde bad of toilette gebruiken,die half afgesloten is en ik mij dan moet behoeden voor bespieders of maniakken die mij willen gebruiken. En ik droom dat echt zo echt,ik voel mij dan bang ook. Ik droom ook iedere keer over hetzelfde krantenwinkeltje om mijn roddelblaadjes te kopen (die ik in het echt ook koop,bizar?). Of over een bepaalde weg die ik afleg in hetzelfde bos of treinstation. En sommige plaatsen bestaan in mijn echte leven ook maar met telkens ja hoe zeg je da, bvb mijn moeder haar huis is met 2 verdiepen en in mijn droom is dat met 3 verdiepen en heeft dat huis een andere vorm. En dan ben ik bij mijn pa zijn huis en de straat isz gedeeltelijk hetzelfde maar ook weer anders. Ik droom ook over een bepaald zwembad (weer met verkleedhokjes waar mannen mij komen bespeiden ernzo, maar dit komt niet overeen met mijn echt leven. Onlangs werd ik in mijn droom versmoord in dat zwembad en toen ik opstond zei mijn vriend dat ik roepte en deed maar ik kwam niet <akker. Ik ben echt ten einde raad. Is het messchien een verwerkingsdroom? omdat ik vroeger meermaals misbruikt ben geweest;maar op verschillende manieren,op seksueel vlak,vriendschappelijk vlak,familiaal vlak. Maar waarom droom ik dees elke nacht en wat kan ik eraan doen. Dit is nu toch al vier weken zo. Soms droom ik ook iets anders maar dat is meer uitzonderlijk. Plaese kan iemand mij helpen? Ik word er echt gek van. Of bestaat er een soort 'dokter' voor deze problemen? Ik moet ook mededelen dat ik anti depresivia neem en seruquel maar ik neem dit al bijna een jaar en ik droom dees nog 'maar' een grote maand.
dikke merci op voorhand!!