Hallo Allemaal
Gister nacht had ik een droom. Ik hoop dat iemand me hier wat uitleg over kan en wil geven.
Het was middag, ik was thuis en mijn moeder was op bezoek. Ik kwam net onder de douche vandaan en had niets aan, alleen een witte handoek om mijn haren geknoopt. mijn moeder had de televisie aan gezet en daarop werd gewaarschuwd dat er tornado's zouden kunnen ontstaan. Ik liep direct naar het raam en ja hoor. In een donkere lucht vormde zich een witte tornado. Ik zei tegen mijn moeder dat ze direct de lift moest pakken naar beneden en naar de kelder moest gaan. (ik woon ik een flat 1e etage, ook in real life) onder onze flat zit een grote kelder met kelder boxen. mijn moeder deed direct wat ik zei. Maar ik had nog steeds geen kleding aan en wilde niet zonder kleding naar buiten. ik griste een zwart vest van de bank en deed deze aan. ik zag alleen nergens zo snel een broek liggen. ik pakte een deken van de bank (een ligt bruine/camel kleurige fleeze deken) en sloeg deze om als een rok. ik rende ook naar beneden om naar de kelder boxen te gaan. halverwege de trap bedacht ik me dat de sleutels van de kelder nog in huis lagen maar bedacht me ook dat het te lang zou duren ze te gaan halen. dus rende ik door in dehoop dat iemand de deur voor me zou openen. toen ik voor de deur stond naar de kelder (die is alleen via buiten te bereiken) bonsde ik hard op de deur. gelukkig hoorde iemand me en kwam naar de deur rennen. het was een man van rond de 35 ligt getint met een wat indische/aziatische uitstraling. zwart haar een een vriendelijk en kalm gezicht. Ook was hij net wat stevig gebouwd. ik ken deze man niet. ik vroeg hem of mijn moeder al binnen was, nee zij hij. ik dat verontruste me. ik keek om me heen of ik mijn moeder zag en ja hoor. die kwam net rustig kletsend de hoek om in een soort invalidenmobiel ik geloof een blauwe(in het echte leven is mijn moeder prima te been) (ik weet niet hoe je die wagentjes noemt, maar meestal zie je ouderen en minder valide mensen daarmee op straat rijden) ze had twee vrouwen bij haar ik geloof beide met blond haar. ze hadden duidelijk een gezellig gesprek. ik riep hen dat ze de kelder in moesten komen want de tornado kwam eraan. plotseling leek het weer om te slaan en scheen de zon weer. ik voegde me samen met de man die de deur voor me had open gedaan bij mijn moeder en de twee vrouwen en kletsen nog wat. de sfeer was weer ontspannen, maar ik was nog wat geirriteerd omdat ze zo rustig keuvelend aan was gekomen terwijl er duidelijk gevaar was geweest. maar was even zo goed blij dat het over was.
toen werd ik wakker.
Ik ben heel nieuwsgierig wat dit alles in kan houden, en hoop dat iemand me wat uitleg kan geven.
Groetjes Jansje