Beste,
Eergisteren tegen de ochtend 06u30 lag ik nog te slapen en ik hoorde klaar en duidelijk iemand (vrouwenstem) mijn naam roepen. Ik herkende de vrouwenstem niet. Haar stem klonk warm, liefdevol. Ik werd meteen wakker en zag dat het 06u30 was.
Enkele maanden geleden heb ik terwijl ik sliep iemand over mijn haren voelen strelen. (zoals een moeder bij haar slapende baby weleens doet) , dit was liefdevol, ik voelde tijdens mijn slaap dat het goed was, zalig zelfs, dat ik hoopte dat het nog eens zou gebeuren, ik voelde zelfs tijdens mijn slaap dat ik aan het glimlachen was, het leek op één of andere een vertrouwde aanwezigheid.
Nog een keer hiervoor ook tijdens mijn slaap, voelde ik een kat op mijn bed springen, ze stapte achter mijn hoofd en ook hier aaide de kat mijn haar en daarna ging zij naast mijn hoofd liggen om te slapen, ook dit voelde zalig en vertrouwd aan.
Ik heb 18 jaar geleden mijn grootmoeder verloren en 6 jaar geleden mijn babytje en enkele jaren geleden mijn beide grootvaders + nog mijn meter waar ik geen enkele band mee had omdat zij in het buitenland leefde.
Weet iemand raad?