Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Aflevering van Oprah.

14 jaar geleden

Vannacht heb ik zo'n rare droom gehad.

Ik zat gewoon beneden voor de televisie op de grond. Er was nog reclame, maar zo direct zou Oprah op tv komen. Mijn vader pakte al de afstandsbediening, omdat hij wilde zappen naar iets anders, dus ik vroeg hem of hij hem wilde laten staan, omdat ik dat wilde kijken.
Toen begon de aflevering dus en vertelde een wat oudere vrouw over het verlies van haar dochter. Ondanks dat deze vermoord was in een kerk, was ze wel heel dankbaar dat ze tenminste haar kleindochter en schoonzoon nog had.
Dus Oprah moest weer naar de reclame, gezien dat in Amerika dus veel vaker gebeurd en zei zo: 'But what most of you don't know, is that this woman was killed by a famous, young guy. We will be right back.'
Maar omdat er hier in Nederland nog geen reclame werd uitgezonden, ging het gelijk verder. Er was een filmpje te zien waarop je Nick Jonas in de kerk zag zitten, wat overigens meer op een klein zaaltje leek, en een jongen van een jaar of negen, die achter hem zat, had de hik. Blijkbaar werd de beroemde jongen daar zo boos door en sloeg de jongen gewoon recht in zijn gezicht, in plaats van dat hij hem water aanbood, of zo.
Vervolgens sloeg hij de jongen dus gewoon in elkaar en bemoeide al gauw de rest van de gemeenschap zich ermee. Hij werd bij de jongen vandaan gehaald, maar een man, die uitwilde halen naar die Nick Jonas, miste, omdat deze gauw wegdook en raakte dus de vrouw, die dus overleed. Hoe hij deze vrouw vermoordde weet ik ook niet en daar stopte dat filmpje ook.
De jongen had dus vervolgd moeten worden voor aanzet tot moord, maar had het gerechtshof dus blijkbaar omgekocht, om zo de zaak te laten rusten. Het was ook allemaal een jaar eerder gebeurd en niemand die er dus van wist, totdat Oprah dus met die aflevering kwam.
Gelijk had ik zoiets van, man, wat ben ik blij dat ik mijn posters al van mijn kamer af had gehaald. Ik was echt gewoon zo erg geschrokken, aangezien ik zijn muziek dus wel luister.
Vervolgens maakte iedereen in huis zich klaar om te gaan slapen. Maar ik ging nog even naar benden om wat te pakken, toen de deurbel ging. Ik dacht, ik doe dus mooi niet open. Wie komt er nou nog aan de deur zo laat? Toen zag ik door het keukenraam dat het een vriend van mijn broertje was, dus deed ik open. Die jongen vertelde doodleuk dat mijn broertje nog even ergens mee naartoe ging, om half twaalf, of zo. En inderdaad kwam mijn broertje er ook aangefietst en zei gedag.

Toen werd ik dus echt heel raar wakker. Ik heb ook al één keer eerder zo'n rare droom over die jongen gehad.

Ik probeerde mijn ogen te openen en alles was wit. Toen kreeg alles een beetje vorm en merkte ik dat ik in het ziekenhuis lag. Ik keek even naar mijn hand, aangezien ik voelde dat er een infuus in zat, maar dat was mijn hand helemaal niet. Vervolgens liep er net op dat moment een zuster de kamer uit en met dat ik haar zag schrijven op zo'n clipboard, wist ik dat ik dood zou gaan.
Ik trad zeg maar uit mijn lichaam, ik bekeek het gewoon van een ander perspectief en toen zag ik dus dat het Nick Jonas was. Vervolgens ging de monitor naast het bed af en ging hij dus dood. En met dat het gepiep afging, wist ik dat het kwam omdat zijn immuunsysteem niet meer werkte.

Ik weet niet hoe ik het verzonnen krijg, maar elke keer als ik over die jongen droom, is het dus zo raar. Al twee keer nu dus. Normaal droom ik nooit zo extreem vreemd.
Maar weet iemand wat het te betekenen heeft, behalve Jessy zogenaamd? Haha.

1 keer bewerkt. De laatste keer was 14 jaar geleden door xEliinee.

Jessy
14 jaar geleden

Ik denk dat nick jonas met je wil trouwen.

14 jaar geleden

En vannacht droomde ik dat er een autotunnel van Nederland naar Polen was, door heel Duitsland door, onder de grond.
Al Qaida pleegde een rare aanslag. Ze hadden eerst alles onder de rook gezet, zodat niemand meer wat kon zien en de helft al stikte, de rest die bleef leven waren ze gewoon aan het afslachten.
En er was een grote groep jongeren op excursie, dus al die busjes reden achter elkaar de tunnel in. Alleen het laatste busje was wat later, want de chauffeur was met de groep eerst een bekertje kippensoep gaan halen. Dus net toen ze de tunnel inreden, kwam de rook ze al tegemoet. De chauffeur zette het busje gauw stil en vervolgens vluchtten ze snel de nooduitgang in, wat hun leven uiteindelijk red.

Het gaat echt super met de wereld in mijn dromen, jongens!