Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

rare droom

mei-ling
14 jaar geleden

Ik was bij mijn vader op kantoor als een man ik had een vriendin ik kuste haar en we zaten in de auto. Ineens zat ik op de fiets met mijn broers heb niet zo veel broers. Ik ging een race met ze doen ik won.mijn zusje had patat gekregen. Ineens was ik in een gebouw ik was er met een vriend. Ik werd achtervolgt we sprongen van de trap elke keer weer.toen rende ik uit het gebouw en ging er weer aan de andere kant in. Er waren boeven en een gijzelaar die ik kende ik ging vechten.ze staken me in de rug en ik viel. Ik deed alsof ik dood was maar dat was ik niet . ik sprong op ze en ze waren in eens weg als sneeuw voor de zon ik hoorde een stem en ik viel dood neer

Toen ik wakker was
Ik had last op de plekken waar ik was gestoken 14.10.2010

mei-ling
14 jaar geleden

Ik zit in mijn huis en iemand komt binnen lopen ik zeg hoi lieverd ik ben een man. Een man ik ben toch een vrouw dacht ik.
In eens was ik bij mijn tante thuis buiten nog steeds een man.
In eens was er een aardbeving en een overstroming.ik zocht naar een antwoord in eens had ik het. Toen zei ik ik weet wie dat kan oplossen en in eens was ik in het achterhuis.
En ik werd gestoken in mijn rug.

Toen ik wakker was
Ik heb last in mijn rug op de plek waar ik was gestoken 22.10.2010