Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Rare droom over paarden en beelden?

14 jaar geleden

Ik heb een tijd geleden een droom gehad en ik kom er maar niet uit wat het zou kunnen betekenen.
Ik geloof dat dromen op mezelf slaan en dat iedere persoon die voorkomt in een droom, een onderdeel van mezelf is.

Mijn droom ging als volgt:

Ik stond bovenop een berg met daarop een cirkel van banken, in het midden een standbeeld van een ridder die wijst naar de overkant.
Op de banken in de cirkel zitten vrienden en bekenden van mij.
Vervolgens zie ik 3 zwarte paarden achter elkaar aan lopen, vastgeketent aan elkaar, en stuk voor stuk een zwarte deken over zich heen, ook de ogen zijn bedekt.
Aan mijn rechterkant staat een hele grote kerk.
Ik loop naar de paarden toe en zij leiden mij naar de overkant (waar het standbeeld naar wijst).
Aan de overkant staat ook een standbeeld van een ridder op een paard met een zwaard in zijn handen die weer wijst naar de cirkel waarin mijn vrienden zitten.
Achter het 2e standbeeld (van de ridder op een paard) staat een bankje waarop mijn vriend zit.

Vanaf daar is mijn droom zo goed als afgelopen. Ik ben erg benieuwd wie hier iets serieus uit kan halen.

1 keer bewerkt. De laatste keer was 14 jaar geleden door Veerle.