Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Onthoofde kip en Gehandicapte Jongen.

The Catcher
14 jaar geleden

Hallo Droominfo leden,

Ik droomde vannacht dat ik met kennissen boodschappen deed in de intratuin. Achteraf moest ik in de boodschappentas de producten die we gekocht hadden sorteren..
Dit was heel vreemd , maar nog vreemder was wat ik daarna droomde..

Ik was in een straat met een gehandicapt jongetje, en ik ging hem voorstellen aan wat mensen in de straat. Toen ik bij een huis kwam was de deur al open, maar toch wilde ik op de bel drukken. Ik drukte toen op een knopje wat in het huis aan de muur hing, net voorbij de deurpost. Ik hoorde toen een onverklaarbaar geluid en bedacht me dat de bel voor de deurpost zit, en drukte op de bel. Toen kwam er een jongen naar de deur, die hier ook in mijn straat woont. Ik vetelde hem over de gehandicapte jongen die ik bij me had, en vertelde dat die gehandicapte jongen niet altijd doorhad wat hij deed. Terwijl ik dat vertelde hoorde ik die gehandicapte jongen een schreeuwgeluid maken, en draaide me om. Hij stond daar gewoon, en keek een beetje boos/geirrieteerd.
Het viel mij toen pas op dat er ook een kip door de tuin liep. Toen ik mij weer omdraaide om de jongen in de deuropening verder te vertellen over de gehandicapte jongen, kwam de moeder van de jongen in de deuropening thuis. Ze liep naar binnen zonder één van ons aan te spreken. Vanaf het moment dat zij binnen was sprak ik met die jongen in de deuropening alleen nog maar over mijn broertje. Ik vertelde de jongen in de deuropening dat mijn broertje graag een keer met hem wilde buitenspelen, en vertelde wanneer mijn broertje thuis was. Toen ik klaar was met praten, deed de jongen de deur dicht. Ik draaide mij om maar zag de gehandicapte jongen niet meer staan. De kip zag ik ook niet meer.
Om de een of andere rede ging ik op zoek naar de kip. Ik zocht in de tuin, en zag een lijk liggen van een kip, ik herkende het aan de veren, maar ik geloofde niet dat dat die kip was die ik zocht. Toen ik in de steeg kwam keek ik naar rechts en zag daar de kop van de kip leggen, zonder bloed. Toen ik terug de tuin in liep besefte ik me dat de kip die daar lag inderdaad die kip was die ik eerder gezien had. De tuin leek trouwens erg veel op de tuin die we hadden in mijn oude woonplaats.

Iemand enig idee wat ik hier mee aanmoet? Ik vond het een aardig ''schokkende'' droom.