Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

rare dromen ?

Fatz....
14 jaar geleden

Wat ik vannacht heb gedroond

Droom 1 (die ik me herinner)
Deze droom werd verstoort het ging als volgt: ik ging samen met mijn moeder op trappen lopen we toen mn moeder iets wou zeggen voelde ik dat ik werd geprikt werd heel hard en deed ook erg pijn maar dat was niet in dromeland en toen werd ik ineens wakker en kreeg ik heel veel last van de plek waar ik geprikt was ??

gelukkig kon ik weer slapen maar ik heb deze droom verder niet meer gezien ....

Droom 2 ( die ik me herinner)
ik ging samen met 2 meiden en 2 jongens in mijn klas zwemmen en je had daar 1000den glijbanen 1 glijbaan was echt het leukst die glijbaan was zo gaaf dat ik het voelde dat ik die kriebels voelde!! en toen zei 1 van die 2 meiden '' Hee Fat kom milkshake drinken''

en toen was mn droom WEG,
Ik droom wel vaker dat ik in een zwembad ben met vriendinnen en dan zie ik ook steeds glijbanen hele vage ingewikkelde glijbanen

Droom 3 (die ik me herinner)
Deze droom die ik me herinner was een NACHTMERRIE... ik droomde over groene mensen die een hele lange vieze gore rode tong hadden en duivelsogen en 2 duivelsooren ik vond het zo aanstaanjachent dat ik het voelde. ik was met mn moeder en nicht aan het eten in ons achtertuin opeens zagen we die enge groene mensen naar ons huis glippen we deden niks want in het nieuws hadden we gehoord dat deze mensen gevaarlijk zijn en ze je kunnen vermoorden als je iets bij ze doet.. het groepje groene mensen gingen dus in ons huis en steelde alles .. we waren geplunderd..

:S deze droom heb ik nog NOOIT gezien maar in die nacht dacht ik wel aan enge dingen,,

Andere dag

Droom 1 (die ik me herinner)
deze droom is het raarste...
Ik droomde dat ik over een regenboog liep MET mijn hamster maar mn hamster en ik hadden vleugels en we vlogen!! O.O

Droom 2 (die ik me herinner)

Ik ging met meiden aan een tafel zitten we gingen praten over van alles, ik zag mijn bff lopen en ik zei '' hee kom er bij ziten'' ze zij neee ik volg C (C is een meisje uit mn klas ;) )
ik zei ''ok'' en was boos want ze volgt altijd C -.-
toen riep ik er achter aan '' eee maar R EN A zijn er ook!!!!''
toen zei ze tegen C eee kom R en A zijn er ook!

later ging ik met M (ook vriendin) met de wii spelen =.=

Nou zijn dit rare dromen
''JA''

Ik vraag me af waarom ik zulke rare dromen heb ik vind ze heel erg onlogich?

Als je ook zulke rare/grapige dromen hebt kun je wel ff reactie zetteb ;)

XxxXxx

Vera H
14 jaar geleden

ik denk van het hamster ding, dat je veel om je hamster geeft en graag met hem/ haar ergens heen wou. (Denk ik ) ben geen expert ofzoo..