Ik droomde deze nacht dat ik door stomme dingen euthanasie moest plegen. Ik had een beetje keelpijn en mijn haar zat in de war.
We reden wat rond met onze auto in een natuurachtig landschap en stopten toen plots. We stapten uit want ik moest mijn moeder vaarwel zeggen. ik gaf haar een lange dikke knuffel en een zoen en ze begon heel hard te huilen.
Ik stapte weer in de auto bij mijn vader en keek nog door de spiegel naar mijn moeder.
Plots zaten we al niet meer in de auto maar liepen we wat rond in een gebouw. We gingen een kamer binnen en daar stonden 2 opgefokte chinese vrouwen met een kist met ongeveer 10 spuiten met een gele vloeistof in.
Er waren 5 stoel en 3 waren er bezet.
Links lag er al een chinees die waarschijnlijk doodwas, hij had zo'n spuit in zijn arm, dan was er nog een vaag persoon en voor mij zat een chinees die net een infuus in zijn arm kreeg, hij werd heel zwak en zei tegen mij dat het geen pijn doet. Ik durfde niet in zijn ogen te kijken maar zag hem langzaam sterven. Toen nam een chineese vrouw mijn arm en zette mij op een stoel, ze kwam aanlopen met zo'n infuus. Ik begon te huilen en zei dat ik nog niet dood wilde. Iedereen kwam ongeduldig maar uiteindelijk liep ik naar buiten.
Ik kwam thuis en mijn ouders waren soep aan het drinken en ik had het gevoel dat ze niet zo blij waren dat ik toch nog leefde. ze vroegen gewoon waaorm ik niet dood was. In de rest van mijn droom liep ik overal wat overbodig bij.
Heeft iemand een verklaring??