Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

ongelovelijke droom

KJ
14 jaar geleden

Paar maanden terug droomde ik dat ik met mijn vriend aan tafel zat bij hem thuis en dat de vader van mijn vriend de stoelleuning van zijn moeder vasthad en dat hij daar vredig achter haar stond terwijl we daar zaten. Het gekke was.. de vader van mijn vriend is overleden en ik heb hem ook nooit gekend, alleen van foto's. In mijn droom was ik ook de enige die door had dat hij daar stond, niemand anders kon hem zien. Ik rende de deur uit en was ineens in een mooi huis, zwart met paars en overal gitaren aan de muur. Mijn vriend rende achter me aan. Het huis was van mij en mijn vriend. Mijn vriend vroeg me ongeduldig wat er was. Ik vertelde hem dat ik het niet kon vertellen. Hij vroeg weer geirriteerd wat er nou was en dat ik het best kon vertellen. Maar ik wou eht nogsteeds niet vertellen. toen belde er een vage vriend van mn vriend aan, die ik slechts alleen van gezicht ken. mijn vriend pakte zijn gitaar en zei; ik moet nu gaan. Waar op ik antoowrde: 'Nee wacht!' mijn vriend draaide zich om: 'wat?' Ik zei: 'Nee, niks laatmaar..' en zo eindigde de droom.

wat betekend dit? iemand een idee?