Hoi,
Ik had laatst een hele rare droom, Ik heb altijd al Lucide Dromen gehad, Maar deze keer niet, Echt heel Freaky:
Er waren 2 rare vogeltjes die geen nest meer hadden, En er kwamen allemaal smerige dingen uit hun mond, Volgensmij een dode muis. Ik ging toen het oude hok van mijn overleden konijn weer vullen met zaagsel enzo. Dat moest blijkbaar als nest dienen.
Opeens was mijn overleden konijn Wuppy er weer, Maar het was heel raar want hij had geen achterpoten, Het waren alleen stompies, Alsof de pootjes geamputeerd waren. Maar hij kon evengoed wel gewoon lopen. De droom was erg helder.
Toen was ik in een klaslokaal waar ik vaak zit, Al mijn klasgenoten waren daar. Maar ik weet niet meer wat ze deden. Mijn konijn sprong het hok uit en liep door het lokaal heen. De deur ging open en hij liep er door heen. Ik ging er achter aan en mijn konijn zat in een hoekje van de hal. Ik pakte hem op. Er gingen volgensmij klasgenoten om me heen staan en liet trots mijn konijn zien.
Meer weet ik niet. Deze droom blijft maar in mijn hoofd hangen.. De volgende dag zat ik weer in dat lokaal en ik wist nog precies waar het hok stond, En het zou daar als de droom echt was, Zou het hok makkelijk passen. En ik kon ook nog precies de weg door het lokaal volgen waar mijn konijn in gelopen had in die droom. En vandaag had ik Dierenverzorging, (Vak bij mij op school) We kregen een nieuw opdrachtenboekje over het konijn! Heeft dat met mijn droom te maken? Ik hoop dat iemand deze droom kan uitleggen. Ik hield heel erg van mijn konijn en hij is naast mij op de bank overleden door een hersenbloeding, Hij was tot zijn nek verlamt, en hij was gewoon op. Misschien is dat handig om te weten?
Alvast bedankt!