Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

De demoon met goede bedoelingen

Driantha
14 jaar geleden

Hoi,

Ik had laats zoiets geks gedroomd:

Ik droomde dat ik achterna werd gezeten door een demon. Hij zag er smerig en totaal niet menselijk uit. Wat ik me nog goed kon herinneren is dat hij een soort grote alligator bek op zijn buik had waar slijm van af droop. De hele droom lang probeerde ik de demon te ontwijken. Nadat ik dacht dat ik de demon kwijt was ging ik naar zwemles.
Toen ik van de lerares naar beneden moest duiken zag ik een enge soort van zeemeermin op de bodem naar mij staren. Ik raakte in paniek en probeerde weer naar boven te zwemmen maar de zeemeermin trok me het water verder in. Uiteindelijk kwam ik wel boven( alleen weet ik niet meer hoe)
Ik ging daarna naar de kleedkamer om me op te frissen en zag ik de demon met de alligator bek voor de uitgang van het kleed kamer staan. De alligator opende zijn bek en hapte me naar binnen.
Eenmaal in de slijmerige bek kon ik via de tanden van de alligator zien waar hij heen liep. Ik zag mijn zwemploeg opeens afgeslacht worden door de leraren. De alligator liep naar buiten en ik zag volwassen mensen kinderen en jongeren vermoorden. Ik voelde me toen opeens heel veilig in de bek van de alligator demon. Ik had het idee dat als de demon er niet was geweest ik allang dood zou zijn.
Later kwamen mensen erachter dat ik in de mond van de alligator zat. Ze begonnen te roepen dat ze mij moesten vermoorden en probeerde de bek open te slaan. Een paar tanden viel uit maar de demon vocht toch tegen de mensen om mij te beschermen. Hij vluchtte het water in en in het water zag ik de enge zeemeermin weer. Maar ik voelde me in plaats van paniekerig of bang opeens heel veilig en wist dat de demonen mij probeerde te beschermen tegen de mensen die me dood wilde hebben.

De rest kan ik me niet meer goed herinneren. Ik ben alleen benieuwd naar wat deze gekke droom betekent. Waarom droom ik over mensen die kinderen vermoorden en dat demonen mij redden?..dat is gewoon raar.

Van Driantha (17 jaar)