13-03-2011
Droom 1: We zijn in het appartement van Carla en Peter in Rotterdam. Karin ligt op een matras op de grond, er staat ook grote groene plant tegen de muur vlak bij het matras. Carla gaat Karin een injectie in haar nek geven, een hele grote spuit. Om die te geven moet ze bijna haar nek breken. Ik zit aan de kant van de matras waar Carla ook zit, mijn vrouw zit aan de ander kant. Daar zit nog een meisje van ongeveer de zelfde leeftijd (13jr) als Karin. Het meisje ziet er anders uit dan menselijk, grauw en smoezelig.
Ook geniet het meisje zichtbaar van de pijn die Karin moet ondergaan. Einde droom 1
Droom 2: Met Carla en mijn vrouw loop ik door een meest verlate stad, deels is de stad in puin. Alles is grijs en grauw, het is donker en we lopen naar een barretje toe. Het heeft van die kleine ruitjes en alles is donker rood.
Boven op is een man aan het schilderen, hij draagt versleten oude rode werkkleding (ziet er uit als een typische houdhakker in western film), ook zijn handen en zijn gezicht zijn rood van de verf.
Even later gaan we met het voertuig (een kruising tussen een koets en een oud Citroën busje -zo een van de Paturain reclame-) een rit maken door de stad, de man zit op de plaats waar ze ook zitten om een koets te besturen (er zijn geen paarden).
In een donkere straat stoppen we, de man moet iets doen, Carla gaat ergens naar binnen, mijn vrouw moet plassen en ik loop met haar mee om een wc te zoeken.
Als we de wc in een andere straat gevonden hebben lopen ik terug, ik zie dat de man weer bij zijn voertuig is en ren er naar toe. Maar voor ik er ben rijd de man boos weg. Ik loop met Carla naar de wc, het meisje uit droom 1 is er ook ineens bij.
Als we de plaats van de wc niet kunnen vinden (volgens mij staat we er wel maar is alles anders) probeer ik mijn vrouw te bellen. Ik heb mijn telefoon pas en er gaat wel eens wat verkeerd, ook Carla lukt het niet goed te bellen.
Het meisje geniet er weer zichtbaar van dat het ons niet lukt te bellen.
Einde droom 2
Carla is de moeder van Karin, Peter is de vriend van Carla.
Mijn vrouw en een collega van Carla. We zijn vrienden.
Karin heeft pas een heel zwaar ongeluk gehad.
Ik heb reiki 2 en stuur haar zo vaak als mogelijk energie. Ik heb haar ook verschillende helende stenen gegeven.
Het meisje en de man ken ik niet.
Kan iemand mij vertellen wat deze dromen te betekenen hebben.
Ik heb op kern woorden gezocht op internet maar kom niet verder.
De dromen vonden kort op elkaar plaats, zeg tussen 6 en 9 uur ’s morgens.
Ik weet meestal niets over mijn dromen te vertellen. Waarom weet ik me deze dan te herinneren? Kan dat komen door de helende stenen en de reiki die ik stuur?
Kan het zijn dat ik door de reiki op een manier contact heb gemaakt of zij met mij?
Ik weet dat Carla momenteel onder veel stres staat imv het ongeluk van haar dochter en familie problemen aan de andere kant van de wereld.
Ik heb haar helende stenen geven tegen de steres en de spanningen. Zelf gebruik ik ook helende stenen.
Nou meer weet ik zo 1, 2, 3 niet te vertellen. (in mijn droom werden de echte namen gebruikt, die heb ik aangepast)
Vriendelijke groeten,
Rob van den Wijngaart.