Hallo iedereen :) ik zou graag willen weten of iemand een link kan leggen over de dingen die in mijn droom gebeurt. Ik heb de woorden opgezocht maar weet nog niet echt wat ik er nou bij moet denken. Zo ging mijn droom:
Ik werd wakker en ging mijn kranten wijk lopen, eenmaal aangekomen bij het depot waren alle wegen ineens overspoeld met water (alleen de straat).. Toen ging ik in het water liggen en maakte een dolfijn geluid, er kwamen geen dolfijnen en ik vond het raar dat ze niet kwamen. Daarna liep ik de weg terug die ik net fietste.. Ik kwam een drempel tegen met, de drempel was wel 10 meter lang ofzo. Op deze drempel zag ik dolfijnen liggen, ze leken in paniek te zijn geraakt omdat ze op het droge lagen (ik weet niet of ze doodgingen) en ze bewogen heel snel. Toen zag ik een meermin staan die mij ook zag, en het RENDE weg (op de flippers :P ) in iedergeval ik rende dus achter haar aan. Toen stond ze optenduur stil en stond ze bij een groepje vrienden (personen niet gezien) en ik ging achter haar staan en gaf haar een knuffel. ze draaide haar hoofd een kwartslag bij en ik gaf haar een kus op de wang..
Dat was mijn droom. Het leek allemaal zo echt en daarom weet ik nog precies hoe het ging.. ik kan me zelfs nog beelden voor mij halen