Een aantal weken geleden werd ik voor mijn gevoel in de nacht wakker en zag ik in de hoek van mijn kamer een vrouw (onbekend) staan. Ik begon erg hard te gillen en werd zelf echt wakker van mijn eigen harde gegil. Ik was kortademig en heel angstig en sloeg om me heen, al snel realiseerde ik me dat er niemand was.
2 weken geleden had ik weer precies hetzelfde alleen dit maar stond ze aan het voeteneinde van mijn bed. Ik had weer dezelfde reactie (gillen / angstig / kortademig / om me heen slaan)
Afgelopen vrijdag had ik het weer, alleen dit maal stond ze precies naast mijn bed, weer vanuit mij dezelfde reactie.
Vannacht had ik weer precies hetzelfde alleen ditmaal hing ze met haar gezicht boven mijn gezicht en ik werd weer wakker van mijn eigen gegil en was weer heel angstig en kortademig, sloeg om me heen en was in paniek.
Elke keer gaat het om dezelfde vrouw, verder herken ik haar niet en elke keer als ik dit weer droomde kwam ze dichterbij staan (begon in de hoek, toen het voeteneinde vervolgens naast het bed en als laatst hangend boven mijn gezicht).
Heeft iemand een idee wat dit kan inhouden?
Alvast bedankt.
Groetjes Ashley