hoi allemaal
ik heb een droom gehad waarbij een man(mijn natuurkunde docent) mij beschermt tegen iets ik weet niet tegen wat precies.
Het was allemaal een beetje vaag. We waren ergens (geen idee waar,maar in iedergeval buiten er was niks te zien,maar ik'wist' dat we buiten waren) toen we het over knopen in touwen begonnen. Hij vroeg of ik er bijles in wilde. Ik stemde in van ja. Vervolgens gingen we samen lopen (geen idee waarheen).We liepen over een klein stenen brugetje heen.Het raarste daarvan was dat ik mezelf samen met hem over de brug zag lopen. Daarna zag ik alles weer door mijn ogen. We kwamen na een tijdje aan bij een soort splitsing(het was trouwens al donker geworden) Links was een kerkhof.'voor halfgoden' zei mijn natuurkunde docent. We gingen naar rechts. we kwamen uit in een pikdonkere slaapkamer wat werd belicht met een zaklamp,als je begrijpt wat ik bedoel.Ik zag kleine witte geesten die me veronschuldigd aankeken. Ik liep door de kamer heen en liep door de deur. Toen stopte de droom. Ik had de hele tijd het gevoel dat mijn docent mij de hele tijd beschermende tegen iets. Geen wezen,mens,dier,plant of ding, maar een gevoel. Iets dat je niet kan zien of horen,maar voelen.Ik voelde me veilig bij mijn docent en liep dicht bij hem de hele tijd.
Ik heb geen flauw idee wat deze droom betekent. Ik zou het heel erg waarderen als iemand mij kon helpen. Al weet je maar een beetje ervan.
Alvast bedankt