Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Droom over oud cafe, wat bij mijn weten nooit bestaan heeft

MariekeH
13 jaar geleden

Hallo allemaal,

Ik droom zo nu en dan (o.a. vannacht weer) over een café dat in ons dorp moet staan. Het is al jaren buiten gebruik totdat het moment "iemand" het weer opent, het is een vierkant pand met alleen een deur dus geen ramen etc. Het is echt een ouderwets kroegje maar wel heel mooi. Ik ga er een aantal keer heen met mijn ouders, mensen uit de buurt etc etc. Vervolgens is het een aantal jaren later in mijn droom en ben ik telkens benieuwd waar dat kroegje is gebleven, en niemand kan me vertellen waar het is, hoewel mijn moeder steeds zegt dat het pand nog wel degelijk bestaat. Ik droom er steeds van dat ik het wil heropenen voor de jeugd in ons dorp om er een soort cafe/annex disco van te maken. Maar het frustrerende is dus dat ik het kroegje niet kan vinden. Ook is het dorp heel anders op de kerken na dan. Huizen zijn anders, straten zijn veranderd etc etc. Al met al heel frustrerend dus...

Misschien is het wel even handig dat ik er bij vertel dat ik een slaap stoornis heb. Ik droom veel heftiger en intenser dan de meeste mensen.

Ik hoop dat iemand mij iets meer kan vertellen over de betekenis van deze droom.
Alvast bedankt,
groeten Marieke