Hallo allemaal,
Ik hoop van harte dat iemand mij kan helpen met een uitleg over mijn droom die me maar blijft volgen. Het bizarre aan de droom is dat het voelt alsof ik het ECHT heb meegemaakt.
( persoonlijke situatie )
Ik heb vorig jaar mijn baan verloren en ben druk doende een nieuwe baan te vinden, maar dat wil niet vlotten. Ik zeg dit, omdat dit in mijn droom voorkomt.
DE DROOM:
In mijn droom gebeurde het volgende...Ik ben aan het solliciteren op banen en word overal afgewezen. Gewoon moedeloos word ik ervan. Net als ik in het diepste dal zit qua gevoelens zie ik een man met wat lang haar vieze oude kleren ( bijna zwerver ) naar mij toe komen en in eerste instantie zie ik zijn gezicht niet. Hij vraagt wat er loos is en ik begin te vertellen over mijn sollicitaties en dat het maar niet wil lukken. Hij vraagt mij wat ik belangrijk vind in een functie...Ik antwoord daarop dat ik graag werk doe dat er toe doet...Ik graag verantwoordelijkheid wil dragen en een heel harde werker ben....dan kijkt de man op naar me en kijk ik recht in zijn gezicht...wat opvalt is dat de man een wat langer smal gezicht heeft, maar echt fel blauwe ogen, waarvan ik wat terug deins. Meteen voelt de man veilig en vertrouwd aan. Hij zegt mij dat hij nog een vacature open heeft staan, maar dat dit een heel oude vacature is, echt eeuwen oud. In mijn droom ben ik heel nieuwsgierig en denk eigenlijk dat ik voor de gek gehouden word. Ik zeg tegen de man dat ik op dit moment voor alles open sta ( wat goed reflecteert naar mijn echte situatie ) en benieuwd ben naar de functie omschrijving. De man zegt dat hij me mee zal nemen naar de plek waar het om gaat. Ineens ben ik op een plek tussen hemel en aarde. De man zegt dit zal dan je werkplek worden en ik kijk om me heen en zie allemaal geesten ( zielen van mensen ) echt honderden, duizenden...zo ver ik kan kijken....Het gaat in mijn droom om de functie dat ik al die mensen ( zielen ) moet begeleiden naar waar ze horen. Een soort oversteek die ze moeten maken. In mijn droom kwam de man met een hele grote maar... Dat is dat als ik de baan aan neem ik hier niet kan blijven. Met hier bedoel ik dan als levend persoon. In mijn droom neem ik de baan aan....
Alsjeblieft iemand vertel me dat dit geen voorbode is voor wat gaat komen voor mij... Maar goed als dat wel zo is heb ik in ieder geval een goede baan...( sarcasme ten top zal ik maar zeggen )
Ik hoop echt op een reactie van iemand die hier ervaring mee heeft, want zoals je begrijpt laat dit me dus niet meer los.
Groetjes
Jean-Paul