Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Schilderij

Dreamsz
13 jaar geleden

Hoi,

Ik had gisteravond een hele rare droom gehad, die gek genoeg mij ook ergens van binnen blij maakte.
Per avond heb je wel verschillende dromen. Zo droomde ik dat ik mijn zieke oma in bed zag liggen, zij stapte weer uit haar bed en kroop er weer terug in. De zicht was donker. Ik zat lag niet ver van haar. En ik liep naar een spiegel, zag dat er een insekt op mijn hoofd zat. Ik hou niet zo van insekten, maar ik sloeg het dit keer niet dood. Wat zou dit betekenen?

Mijn 2e droom zag ik een schilderij. In die schilderij zag ik een heuvel waar een houten klein huisje op was geschilderd. Het is zo'n huis dat lijkt op een blokhut. Niet ver van het huis stond een boom. Ook waren er rotsen en een zicht naar een zee geschilderd. De kleuren op de schilderij was warm ( geel, groen, bruin en rode strepen) Ineens zat ik in het schilderij, en werd het landschap realistischer. Hoe gek het ook lijkt, ik was bang en blij tegelijk. Weet iemand wat dit betekent??

Groetjes,