Hallo,
Meestal haal ik al zelf de betekenis uit mijn dromen door goed op kleine details te letten en tekens onthouden die in mijn droom voor komen, daaruit maak ik conclusies op welk probleem in mijn dagelijks leven die droom verwijst. Maar vannacht had ik iets raars gedroomd en ik heb er een gevoel bij dat het deze keer niet om vage onzin gaat zoals sommige andere dromen maar echt om iets belangrijks. Dat vermoed ik vooral omdat toen ik wakker werd de droom mij levens echt leek en ik bijna de helft van mijn droom heb kunnen onthouden, dus als iemand er verstand van heeft verklaar a.u.b dit:
Ben aan het survivallen in een wild bos waar ik onder takken doorens en struiken moet kruipen. Opeens kom ik aan bij een raar plekje. Het ziet er uit als een hele normale plek in het bos behalve dat ik opmerk dat de er rook uit de aarde komt niet van al te grote oppervlakte maar een plekje van 10 bij 10 centimeter. Wat er zo merkwaardig aan was dat die rook bevroren leek het was net een foto van rook ik probeerde het vast te grijpen maar taste er gewoon doorheen het was gewoon net een beeldje van rook of eerder een stilstaand hologram omdat ik er doorheen kon pakken. Heel raar omdat ik erna gewoon doorliep alsof het iets allerdaags was. Op een bepaald punt in het bos kwam ik op een hele hoge heuvel daar hield het bos op. Op die heuvel stond een hout huisje ik kon vanaf die afstand niet naar binnen kijken. Maar tussen dat huisje en mij stond een badkuip gevuld met pikke zwart water (het leek heel erg op ruwe onbewerkte motor olie). Het water uit dat bad gaf een verschrikkelijke kou af en ik naderde het heel langzaam. Elke stap die ik dichterbij deed ging moeilijker het was alsof mijn gewrichten aan elkaar vast vroren. Opeens krijg ik een verschrikkelijke gedachte alsof ik al weer wat er gaat gebeuren ik draai me in een ruk om en begin te rennen als een malle en dan ontwaak ik.
Iemand enig idee waar dit een verband mee kan hebben??