Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Kerk en engel

Sayuri
13 jaar geleden

Ik had vanacht een droom die ik niet helemaal kan thuisbrengen en ik vroeg mij af of jullie mij kunnen helpen met jullie visie. Ik heb kort met een jongen gedate die Michael heet zoals de aartsengel en dat is vriendschappelijk uit elkaar gegaan. Dat is denk ik relevant om te vermelden.

Ik droomde dat ik met school naar ee hele grote kerk/kathedraal ging en met de klas en wat leraren zou ik lessen krijgen. Buiten in een tuin van de kerk waren wat jongens aan het voetballen en een jong meisje wilde eigenlijk wel meedoen maar durfde dat niet omdat de jongens gemeen waren vooral een jongen. Ik zei dat zij ook mee mocht doen en een jongen werd gelijk boos en verbaal agressief. Ik gaf tegengas en wilde nu ook meedoen. Toen wij in een soort ruzie kwamen kwam de aartsengel Michael aan en die was ook strijdlustig. En zomaar veranderde ik in hem en had ik van vlammen twee wapens; in ieder geval een zweep. En ik versloeg daarmee de jongen. Daarna liep ik door de gangen van de kerk naar mijn moeder voor de lessen. Het is daarna wat vaag in mijn geheugen maar ik weet dat ik ook op een bepaald moment in een bos zat en wilde schommelen bij een boom toen een centaur naar mij toe kwam en geweldadig werd en deze verschroeide ik weer met mijn zweep als de aartsengel.

De droom speelde zich af in daglicht en er was wel wat lichte bewolking maar minimaal. De kerk was erg oud maar goed onderhouden. Het was echt een lerinstituut voor monniken e.d.

Ik hoop dat ik jullie genoeg informatie heb gegeven!

Met hartelijke groet,

Sayuri