Een hele vreemde droom gehad vannacht. In meerdere 'fases'. De eerste fase had te maken met school, waar ik net mee gestopt ben. Hierbij had ik een gesprek met mijn mentor, 2 klasgenoten (die ik wel ken), en een onbekende. Deze onbekende komt terug in fase twee.
In fase twee zit ik op een berg (zanderig en met dennen, een soort loonse en drunense duinen), met onderaan de voet een redelijk groot meer. Het mooie, maar ook rare hiervan is dat ik het water kon controleren, ik heb die onbekende persoon laten zien dat ik het kan laten golven en kan laten stil staan. Daarna wilde ik met die onbekende persoon verder de berg op gaan, maar het zand dat was zo los, dat we er samen niet op konden komen. Op een gegeven moment ben ik om gelopen, en kwam alsnog boven op de berg terwijl zij nog aan het ploeteren was met het losse zand. Uiteindelijk kwam ook zij via mijn route ook bovenop de berg.
Fase drie vond plaats op een badplaats bij ons in de buurt, ook hier kon ik het water controleren, maar er gebeurde iets waar ik geen controle over had. Dat water deed andere dingen als dat ik wilde, en kwam erachter dat iemand anders dat water ook kon controleren. Daarna ben ik naar een groep vrienden gelopen een stukje verder op, zij hadden een slang gevonden (ongeveeer 40cm lang, groen en met het gebit van een piranha of zo), ik had een stok op de slang gelegt om hem op zijn plek te houden. Ik was tegelijkertijd op zoek naar een grotere stok en toen ik terug keek kwam de slang op mij af, en wilde renne, maar dit lukte dus niet. Ook wilde ik hem nog met die kleine stok doodslaan, maar ook dit lukte niet, want de de stok leek wel van rubber, het deed de slang geen pijn in ieder geval. Vervolgens probeerde ik in een wirwar van dunne takken omhoog te klimmen, en de slang kwam bij mij in de buurt, en probeerde te bijten, doen ben ik wakker geworden en weet uiteindelijk niet of de slang mij gebeten heeft... Het enige wat ik wel weet, is dat ik gisteren uitgeruster naar bed ging dan dat ik vanochtend wakker werd! Ik weet dat ik het op mijn werk niet naar mijn zin heb, en gestopt ben met school, ik heb alleen nog geen ander werk, en weet niet goed wat ik momenteel moet doen. Deze droom kan mij daar mee helpen als ik weet wat hij betekent. Iemand die mij op weg kan helpen?
Alvast bedankt,
Groetjes Harm,