he allemaal
Ik had laatst gedroomd dat ik in de auto zat samen met mijn moeder.
We waren op de weg en er lagen van die strak gespande kabels op de weg, die de politie had neergelecht op je snelheid op te meten. ongegeveer 5 a 6 kabels achter elkaar met daartussen een paar meter spelling.Op de radio hoorde ik dat als je de goede snelheid aanhoudt bij die kabels dat je dan kans maakte op 9999,- euro. Je moest wel je naam + je adres + je nummer smsen. dat had ik gedaan. Toen we over de kabels heel moesten rijden reed ik opeens en het ging allemaal heel goed zodra we voorbij de kabels waren reed ik niet meer ,maar mijn moeder.We kregen ook de uitslag te horen en ik had gewonnen! Ik was zo blij.Op de radio wilde ze me bellen op dat nummer dat ik had gesmsd, maaar ik dacht dat ze naar het huistelefoon gingen bellen, ik kon het niet uit mijn hoofd zetten. Ik werd boos en zei tegen we moeder zowat huilend:Maar nou krijg ik geen geld! mijn moeder zei: maak je niet zo druk als we thuis zijn bellen we ze wel op. Op de radio hoorde ik: pff , Wat jammer ze neemt niet op. Terwijl ik me kon herrineren dat ik mijn eigen telefoonnummer had opgeschreven, en mijn telefoon bij we had.Ik was nog steeds boos en keek rechts uit het raam van de auto. Ik zag het platteland: een paar huisjes tegen elkaar met spelende kinderen ervoor en links daarnaast een fris groen weiland met een grote boom erin en een paar grazende koeien.Mijn moeder zag dat ik boos was en zij:"he ik kan er ook niks aan doen" Toen werd ik wakker.
Ik hoop dat iemand me deze droom mij kan uitleggen
alvast bedankt
groetjes een 14 jarigster