ik droomde een paar weken geleden dat ik in een vreemd huis was met allemaal speelgoed en kinder spullen, en toen lag er een soort mandje met dekentjes en daarin lag een nestje otters.Ik pakte één van de otters, hij was lief en zacht en schattig. en toen zag ik een tafel waar allemaal grote mensen luidruchtig aan het praten waren. Toen ik weer terug keek zwom er net een grote otter weg in de lucht... maar goed ik liep naar buiten via een open kant van het huis er was een pad van mooi groen gras en dat was een soort brug over water, het ging naar een soort eilandje ook van gras en daarom heen kabbelde zachtjes water. ik liep naar het midden van het eilandje (het was maar van een paar meter) daar lag een soort zwarte tijger(geen panter) en ik ging daar zitten in kleermakerszit en toen kwam die tijger op me af en ging in mijn schoot liggen en spinde. ik aaide de tijger en hij was fluweel zacht en heel mooi, en dat ging een hele tijd door en toen werd ik wakker. weet iemand wat dit betekend???
groetjes Yasmin