hallo,
ik heb de laatste tijd ook veel last van rare dromen...meestal zijn het dromen waar ik niet aan uit kan...en dan word ik wakker en dan vergeet ik ze direct.
en daarom schrijf ik mijn dromen altijd direct op als ik wakker word !
ik heb overlaatst 2rare dromen gekregen !!!
droom 1:
ik droomde dat ik in een gekkenhuis werd gestopt en er waren 2 jongens (1 daarvan was mijn neef !) en nog 1meisje (buiten mij natuurlijk)..
de eerste jongen kon zich verdubbelen of zoiets....
de tweede (mijn neef) kwam ineens onder mijn bed uitgekropen (met verwilderd haar en zijn ogen waren ook héél raar)
en toen was ik uit bed gestapt en naar de gang gegaan en daar kwam ik het meisje tegen ! ze zei tegen mij "jij hebt een LICHT DNA !!!!!" (zo half zombie achtig). en toen schrok ik wakker !!!
droom 2:
ik droomde dat ik op het strand was en dat ik en een vriendin watertwister aant spelen waren (vraag mij niet hoe ik daaraan kom!!)
en dat er ineens een héél grote golf kwam en dat iedereen uit het water liep (al schreewend) en ik liep ook weg samen met mijn neef(weeral) en plots zei ik "wacht !!!" "rustig zee, rustig zee, rustig zee,..." tot dat mijn neef mij onderbrak ..en hij zei "nee!! laat mij maar!!!" en toen begon hij van alles te vertellen (maar wat weet ik niet...) en de zee werd kalm. toen ging iedereen er terug in en toen kwam een reuze golf !!!!!!!!!!!!!!
en toen werd ik weer wakker en schreef hem METEEN op !!
dat was het..kan iemand mij helpen ...ik zou graag weten wat deze dromen betekenen ...
groetjes eske