Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Rugzak

13 jaar geleden

Ik was in de klas van mijn vroeger 6de leerjaar (oud klooster). Met een paarse rugzak (in het echt van mijn dochter ) In het weggaan uit de klas merk ik dat ik de rugzak vergeten ben. Als ik terugga in mijn klas is allés getransformeerd. De klas is een hele grote zaal geworden zonder plafond met heel veel banken met studenten. Allemaal mooie en jonge mensen . Langs elke bank staat er een rugzak. Ik leg me op mijn buik aan de rechterkant van de zaal om mijn rugzak te zoeken door de banken heen. Achter de eerste zaal ligt er nog een tweede « ruimte » Mijn aandacht word getrokken door « acrobaten » die in die ruimte hoog boven in de lucht zweven tussen twee énorme electriciteitspalen in. Het zijn 5 mensen die in een V-vorm hangen en licht geven. Ze draaien aan hoge snelheid rond hun eigen as aan een soort koord. Steeds met hoger snelheid waardoor er een prachtig lichtspel aan de hemel onstaat. Er komt iemand bij me staan (een jonge man met baard) die vraagt of « ik dit ook wil doen » ? En dan denk ik opeens weer aan de rugzak … en word wakker