Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Oude vrouw verliest zoon door heks

Claire
13 jaar geleden

Ik heb vannacht heel raar gedroomd en ik kom er maar niet uit wat het zou kunnen betekenen..
Ik droomde dat er een soort van verhaal verteld werd, ik zat er niet zelf in maar ik keek ernaar.
Het ging over een oude vrouw en haar zoon. Er stond eten op tafel en er werd verteld over een heks.
Het eten van de man werd langzaam weggeschoven door een soort van paranormale kracht.
En daarna zou de man weggaan, hij zou naar een kamer schuiven met een witte deur. Als hij daar in zat zou hij verbranden en als hij verbrand was zou er een rode vlag op de deur komen te hangen.
Dus ik kon kijken naar hoe het verhaal zich afspeelde, het eten van de man was weggeschoven en moeder en zoon wisten wat er ging gebeuren straks. Hij zat op haar schoot en ze namen
Afscheid . Hij zei dingen als : 'ik had nog zo graag als klein jongetje weer op je schoot willen zitten' en 'ik hou zo veel van je' . Zijn moeder troostte hem en ineens verdween hij uit het niets. Daarna zag ik zijn moeder nog huilen en toen werd ik wakker. Ik snap niet wat dit zou kunnen betekenen, mijn eigen moeder is al 6 jaar geleden overleden en zij was ook niet bejaard, ik heb ook geen broertje ofzo. Er is niemand die ik met hen zou kunnen vergelijken die ik ken., heeft iemand een antwoord?