Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

twee vrienden gestorven, ik heb het blijkbaar gedroomd

greetje
13 jaar geleden

Hey, ik weet niet of ik hiermee duidelijke antwoorden ga kunnen krijgen, maar ben al blij dat ik ergens met mijn verhaal terecht kan. Ik ga beginnen bij het begin. Ongeveer 7 maanden geleden is een heel goede vriendin van mij ernstig ziek geworden. kanker, en daarbij een longontsteking is haar spijtig genoeg fataal geworden... nu, op zondag 31 juli was ik met mijn man een dagje naar zee geweest. Die dag kwam ik overal de datum 1 augustus tegen, ik zei dat ook tegen hem, iets in mij zei dat dit niet zomaar een toeval was. De dag erna kreeg ik gelijk, mijn vriendin had haar strijd verloren.... zo een pijnlijk verdriet had ik nog nooit gevoeld, ze laat twee kindjes en een schat van een man achter. Nu komt het echt rare, over twee weken krijg ik een droom die zo echt voelde. Mijn vriendin haar man belde mij op en zei dat ze terug helemaal beter was, ze zag er goed uit en ze wilde mij bedanken dat ik haar zelfs nog in haar coma ben gaan bezoeken. en ze wilde mij een warme knuffel geven.... die droom heeft nog dagen door mijn hoofd gespookt. vorige week moest ik weer aan haar denken en dacht om haar een bericht te sturen op FB, gewoon om effe te laten weten dat ik nog steeds aan haar denk en dat ik haar nooit zal vergeten. een uurtje erna kom ik haar man en kinderen tegen in de winkel ( het was de eerste keer dat ik hem zag sinds de begrafenis) Het was een raar gesprek, het leek wel of hij mij niet wilde aankijken?! de dag nadien kreeg ik bezoek van zijn neef... Hij had zelfmoord gepleegd...
Nu wordt die droom mij zo duidelijk, of zie ik dat nu helemaal verkeerd? Ik heb dit nog nooit meegemaakt en weet niet goed wat ik hiermee moet... heeft iemand dit ook al meegemaakt? vele lieve groetjes greetje