Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

mystieke dromen, uitleg graag?

13 jaar geleden

Hoi Ik heb vannacht 2 dromen gehad,

1ste ging als volgt

Ik woonde in een huis, daar kwamen mensen opbezoek, het ging onweren en regenen..
Je kon de elektrisiteit ( zag er een beetje uit als bliksem, wel bedrading, maar niet de draden alleen de elektrisiteit die erdoorheen ging ) door de muren heen zien, en iemand zei tegen mij, er hoeft maar een lekje te zijn van de elektrisiteit bedrading en er hoeft maar water of vuur op te komen en het hele gebouw fikt af, terwijl hij een aansteker aan probeerde te steken en bij z'on punt probeerde te houden, het was in een flat. dat wist ik helemaal niet, en toen moest we dus na buiten, men belangrijkste bezittingen meenemen voor het geval het gebouw af zou branden, alle ander buren en mensen die daar woonden wisten dat wel en zaten standaard als het regende al buiten.. met hun hele huis inhoud, terwijl het buiten niet eens regende of onweerde.
ik begreep er niks van.

de 2de weet ik niet heel erg goed meer, enige wat ik weet is dat ik in een soort teletubbie gebied was , met 2 huizen. En er zat een monster achter me aan, hij was heel groot en leek op een soort lizzard / dinosaurus, maar zonder ogen. Enige wat ik nog weet is dat ik probeerde te ontsnappen en van huis en huis regnde door die tuinen, maar de mensen die daar waren die zagen de ernst niet zo zeer, of ze hadden het niet in de gaten, ze wisten niet dat ik der was óf dat er een monster achter me aan zat terwijl ik het heel anders beleefde. Weet alleen dat die monster wat van me moest, hij ging me niet zozeer opeten, hij wou iets specifieks.

Weet een van jullie wat dit betekend? Heb namelijks altijd als ik ergens mee zit en ik weet niet wat het is, dat mijn dromen mij vertellen wat er met me aan de hand is, iemand een idee?