Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Kan iemand mij helpen met mijn rare droom??

TechnologyGirl
13 jaar geleden

Ik heb vannacht de volgende droom gehad:

ik was aan het vluchten omdat ik achtervolgt werd door verschillende mensen die op mij aan het schieten waren.
Toen ik struikelde en viel, kwam er plots er een grote jeep met mannen. 1 van die mannen sprong uit de jeep. Hij had een machinegeweer en kwam naar mij toe gelopen. Hij tilde mij op om in de jeep te geraken, maar op het moment dat één van de andere mannen mij overgenomen had, werd de man die naar mij toegekomen was om mij te redden, zelf neergeschoten.
Eens ik volledig in de jeep zat, reed deze gewoon door. De man die mij dus gered had had, lieten ze gewoon achter. Ik bleef naar hem kijken terwijl we weg reden, en toen ik vroeg waarom ze hem niet mee namen, zei er iemand: "hij is toch dood".
Iets later kwamen we aan een groot gebouw (een vervallen school of zoiets) en toen gingen de mannen met hun wapens binnen in de school. Plots zaten er een 5-tal knappe vrouwen in de jeep, die mij uitachten.

Toen ben ik dus wakker geworden.

Ik heb nu wel meer rare dromen, maar deze droom blijft al de ganse dag door mijn hoofd spoken. Daarom zou ik willen weten of er iemand is die een verklaring kan geven voor mijn dromen. De mannen in mijn droom kende ik niet. De knappe vrouwen op het einde, waren meisjes van vroeger op school: de heel populaire waar iedere jongen verliefd op was, maar die enkel omgingen met andere knappe meisjes (ik weet niet of jullie begrijpen wat ik hiermee bedoel).

Alvast bedankt om mij te helpen om deze droom te verklaren!!

Joke