Oke ik heb de laatste paar weken alleen maar vage dromen die totaal nergens op slaan ik kan ze me nu niet allemaal herrineren maar na vannacht kan ik me deze wel herrineren
Ik was in een donker ondergronds lab aan het lopen en het leek op echt zn horrorfilm lab met allemaal biotoxic tekens overall
daarna toen ik met de proffesor aan het praten was brak er een enorme explosie uit waardoor iedereen opeens heel hard begon te rennen
ik dus zelf ook, daarna uit het niks komen er opeens over zombies vandaan .... je zou bijna denken dat het een filmverhaal is maar ik kijk helemaal geen zombie films. Ik ben mezelf dus aan het verdedigen tegen zombies, daarna switch me hele droom naar nog iets vagers..
Ik zit op het vliegveld van nederland en ik kijk naar buiten naar de vliegtuigen, mijn vader is hier ook bij aanwezig.
plotseling komt er een hele grote knal waarbij er een vliegtuig letterlijk voor me ogen neerstort op de landingsbaan en het leek zo gek echt dat ik me ogen uit me kop keek van hu wat gebeurt hier nou... daarna zit ik in een auto weer met me vader en we zitten op de snelweg van NEWYORK ... en ja hoor het gebeurt weer precies voor me neus storten er allemaal vliegtuigen naar beneden op de grote weg en weer leek het alsof het gewoon echt was.daarna switch me hele droom weer.
Ik was ergens maar waar weet ik niet , en er ging een ziekte in de ronte genaamd LIMO
het leek een beetje op een soort van spel ik werd geachtervolgd door de mensen die de ziekte hadden en ik kon het ook zien want ze hadden een soort van embleem bij zich van de ziekte, nou was er ook een meisje waar ik veel mee praat en zij kwam er ook in voor , zij kreeg ook opeens de ziekte en ik probeerde dus ook van haar te vluchten ... dan opeens uit het niets komt er een medicijnen en ze word genezen haar embleem verandert naar blauw ipv rood .. nu vluchtte ik samen met haar van de ziekte en op het einde van dit vage gedeelte kwam ik erachter wat de ziekte was een oorontsteking. nu switch me verhaal nog 1 x
Ik lig in bed met een meisje die ik toen kende toen ik 16 was ( in het echt) zij was een belangrijk deel van me leven toen..
Ik lag blij en gelukkig met haar in bed toen ze zich opeens ging verdubbelen dus er kwamen meer van haar tevoorschijn.. en dus nu kijk ik naar haar en ze lacht alleen maar vrolijk. dan sta ik opeens in het zwembad van de eemhof ... wel toevallig heb er gisteren gesolliciteerd.. maja ik ben daar met mijn hond ( Boyd de rottweiller) en ik zit achter zijn puppies aan ( hij heeft geen puppies in het echt) maar de puppies lijken op herders zelfde als die van het meisje waar ik mee in bed lag ... nu vang ik alle puppies en stop ze in een hele kleine tas ??? okee vaag maar daarna sta ik kbij een klein bubbelbad en kijk ik naar het meisje en haar vriend .. hij is boos op iemand en corrigeert hem en daarna zegt die dat alles goed is met de peace teken ( 2 vingers) hij loopt de trap op en zij volgt hem en ik zeg tegem hem wat doe je ?? en waarom dat teken , dan kijkt die me aan en zegt gewoon dat het goed is .
En daarmee eindigt mijn droom en word ik wakker... nou is dit een vage droom of niet ??
Wat betekent dit in hemelsnaam