Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Reizen

Joopie40
13 jaar geleden

Hallo,

Ik ben ruim een jaar geleden een nieuw leven begonnen in het buitenland (buiten Europa) Ik ben hier ook weer hertrouwd en ben bezig om een bedrijf op te zetten waarmee ik nog al erg druk bezig ben. Kort geleden heb ik mijn permanente verblijfsvergunning gekregen en de planning is om nu naar een gebied te verhuizen wat meer aandoet als een paradijs. Wij verheugen ons hier erg op.

Hoe dan ook. Vannacht droomde ik dat ik op reis was met een (OUDE) CAMPER, ik had mijn kinderen ui Nederland bij mij. Wij zouden richting Madrid of Portugal rijden. Op een gegeven moment komen wij in een fille te staan. Wij moesten WACHTEN voor iets dus, maar niet vervelend wachten. In de verte zie ik een SLUIS vol stromen met water. Het water stroomde er in als een WATERVAL in de sluis en de boten die er in lagen werden tegen elkaar geklotst als of ze in een zware strom op zee waren belandt. Ik zit zo voor zo voor mij uit te kijken en zie op eens een OUD COLLEGA heel energiek en lachend voorbij lopen. Maar in het echte leven is hij is een 3 jaar geleden overleden, ik had een goede band met hem. Ik zag hem en sprak hem aan en zei dat ik gehoord had dat hij was OVERLEDEN en ik verbaasd was hem te zien. Ik kan mij niet herinneren wat hij terug zei en wat er is besproken. Maar bij een soort van OUDE HOUTEN SCHUUR naast de CAMPER hebben wij zitten praten.

Opeens was hij verdwenen en zat mij JEUGD VRIENDIN voor mij. Ik dacht haar min of meer te zijn vergeten, maar ze zat er. Ze heeft in bepaalde tijd van mijn jeugd veel indruk op mij nagelaten. Ik was stapel verliefd op haar. Ik kan mij ook niet herinneren wat er besproken is. zij was niet zo energiek als mijn collega en het deed meer aan als een serieus gesprek.

Meestal kan ik een bepaalde droom wel een betekenis geven maar kan hier geen touw aan vast knopen. Kan iemand mij zeggen wat de betekenis van deze droom is?

Groeten, Joopie40