Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Kan iemand mij helpen met wat mijn droom betekent?

Fleur
13 jaar geleden

Ik had vorige week een hele rare droom en ik zou graag willen weten wat hij betekent.
Heeft iemand van jullie mischien een idee of vermoeden wat het zou kunnen zeggen?

Het begon in een ziekenhuis, overal lagen van die ziekenhuisbedden met mensen erop die in leven gehouden werden met allemaal slangetjes.
Er was een kamer en daar vonden experimenten plaats. Ik wou daar naar binnen maar dat mocht niet ofzo.
er was een man een arts die liet me op een gegeven moment binnen.
maar toen ik daar eenmaal was wou ik gelijk weer weg.
want wat bleek die mensen werden gebruikt voor experimenten en sommige moesten daarvoor vermoord worden.
en ik zelf moets van die ene arts toekijken hoe dat gebeurde. het rare was dat ik hem in mijn droom juist een sympatieke man vond.
veder was er niemand in die kamer. maar voordat die man echt dood ging. brak er een vloedgolf door het gebouw heen.
(het ziekenhuis bleek een flat gebouw te zijn met allemaal ramen)
Toen vluchte ik met die docter in een roeiboodje er zat toen ook in eens een andere jongen bij.
overal om ons heen vedronken mensen en wij probeerde met dar roeibootje hoger op te komen zodat de golven neit bij ons zouden komen.
Maar dat gebeurde wel de ene golf na die andere. en toen werd ik wakker.

Kan iemand mij helpen met wat dit betekend? ik heb namelijk de laatste tijd vaak dromen met vloedgolven waar steeds die jongen ook bij is. (ik ken hem niet)

13 jaar geleden

Hoi Fleur,

Het gevoel dat ik er bij krijg is dat je je draai nog niet helemaal gevonden hebt in het leven of ten aanzien van een probleem daarin.
Je bent veel aan het experimenteren met verschillende manieren van doen,. Daar ben jij ook goed in om iets vanuit veel kanten te benaderen.
Waarschijnlijk ben jij een situatie "kunstmatig" in leven aan het houden.
En ja bij het vele proberen, benaderen vallen er absoluut mogelijkheden af, die worden dus vermoord.

Op een gegeven moment word het je zo nu en dan te veel en barst die enorme vloedgolf los. Dat zijn jouw emoties die het overnemen. En daarbij laat jij even alle hoop vallen. Je probeert uit dat proces te komen door weg te komen met je roeibootje, je vlucht. Als je nog een keer zo emotioneel word in het leven , laat het dan gebeuren. Water reinigt ook!

groet jan