Deze droom heb ik ongeveer een 2 jaar terug gehad en heeft zich nog enkele keren herhaald. Het is van zichzelf al een rare droom, maar nu komt er het volgende ook nog bij. Ik droomde het namelijk in de zomervakantie voordat ik naar de 1e klas ging. In de 1e klas maak je nieuwe vrienden en al gauw werd ik onafscheidelijk met een meisje. En wat bleek is dat zij precies dezelfde droom heeft gehad in de zomervakantie en ook bij haar is die nog enkele keren herhaald. Dit is de droom:
Het begint allemaal bij een kampvuur op het strand. Ik ben er, een meisje met bruine haren waarvan ik het gezicht niet zie (die vriendin heeft ook bruine haren) en een jongen die ik niet herken die een gitaar in zijn handen heeft. We zitten onder een soort van partytent. Er hangt een goede sfeer. Het is pikdonker op het strand en we zijn de enige. Het enige licht komt bij ons vandaan. We zitten niet ver van de zee en het is niet koud, even gaat het nog in mn hoofd langs of ik zal gaan zwemmen. Aan de linkerkant is er een oneindige kustlijn en aan de rechterkant is er een hele hoge klif.
Ineens zie ik iemand in het water staan. Een meisje, met lang blond haar (ik heb zelf blond haar) en een witte jurk. Ze is doorschijnend (geest?) Iedereen is ineens weg en ik sta nu aan de rand van het water, het meisje is zo'n tien meter voor me staande in de zee. Ondanks dat iedereen weg is voel ik me niet alleen en ik ben ook niet bang. Terwijl ik wel enigzins lijk te beseffen dat de situatie raar is. Als het meisje haar gezicht naar mij toedraait, zie ik het net niet, want dan is ze ineens weg. Ze is achter de klif verdwenen/van de klif gesprongen. Ik herriner me de hele droom heel erg helder, behalve die laatste scene als ze verdwenen is.
Kan iemand mij helpen?