goede morgen,
Ik heb een droom gehad die mij zorgen baart. Ik droomde vannacht dat ik met mijn vriend in de stad was,en dat ik hem uit het oog was verloren. Toen kwam ik iemand tegen die ik niet kende, dat was ergens in een winkel waar ook muziek was. Deze man begon spontaan met mij te dansen. Ik begreep naderhand dat deze samen was met een vrouwtje die ik van het lijndansen ken, en die schilderde mij een verhaal af waar hij niet goed uit de bus kwam. Toen verdween ze van het toneel. Ik liep met de man door de stad, maar voelde me er niet lekker bij. Maar ik had nog altijd niets van mijn vriend gehoord. Geen smsje of telefoontje. Ik wist niet waar hij was. Dus heb ik gebeld, en toen bleek dat hij bij zijn vriend was. (die ik overigens niet ken). Hij was mijn vergeten en was daar op de koffie.
Nu speelt dat ik momenteel nogal in spanning leef, omdat wij wat woorden hebben gehad, we wonen ook nog eens 200 km uit elkaar. Dus kan ik alleen via de media met hem communiceren. Kan iemand mij uitleggen of deze droom een betekenis heeft. Ik zit er nogal mee.