Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

vreemde wereld

Henko
13 jaar geleden

Ik bevind mij in een vreemde wereld, die ik niet herken. Alle mensen daar lijken op elkaar. Ik kan geen gezichten zien. Deze wereld wordt strak geleid: voor iedere handeling is toestemming nodig. Ik wil daar weg! Het antwoord is: "het is niet gemakkelijk om deze wereld te verlaten". Ik kan deze wereld alleen verlaten met een space-shuttle. Iemand zegt: "daar verderop staat een space-shuttle; neem die maar".
Het dringt tot me door dat ik mij ergens in het heelal bevind, dus niet op aarde.
Ik vraag om de vluchtcoördinaten; ik krijg echter de verkeerde coördinaten, luidende: vlieg onder een hoek van 17 graden de aardse dampkring in. Ik ga de lucht in met de shuttle, maar hanteer een aanvlieghoek van 6 graden. Ik was onderweg naar de aarde, gelukkig!

13 jaar geleden

Tja,

Vertaal je droom eens naar het echte leven, de eenheid waar in we werken . Allemaal een nummer een functie en geen gezicht meer. Dat moet je overstijgen anders verlies je ook je gezicht. Helaas is dit de maatschapij waar we vaak me te maken hebben...

Groet Jan