Vandaag heb ik een vreemde droom gehad dus ik ging even op onderzoek uit.
Dromen over een storm en over een vliegtuigcrash betekenen over het algemeen niet veel goeds.
Echter de droom die ik had was in principe best beangstigend alleen genoot ik van elke seconde, zelfs toen de droom onderbroken werd wilde ik verder dromen.
Mijn droom ging alsvolgt:
Ik stond bij mijn ouderlijk huis met mijn familie buiten. Plots kwamen er een aantal (zeer vreemde) vliegtuigen/helikopters overgevlogen.
Een daarvan wilde een salto maken om niet snel daarna met een grote explosie op het tankstation te landen dicht bij ons huis. Ikzelf wilde graag zien hoe het er uit zou zien als deze zou crashen dus ik vond het niet bepaald schokkend, wel belde ik meteen 112 wat in eerste instantie niet lukte.
Na het ongeval kwamen er direct donkere wolken en onweer, wat overigens leek op het geluid van schietende geweren waardoor mijn eerste gedachte was dat er een oorlog was begonnen. (wat overigens niet het geval was)
Als ik ergens van hou is het wel slecht weer. Dus ik besloot een stukje te gaan wandelen om te genieten van de storm.
De wolken bewogen steeds sneller en sneller alleen merkte ik er niks van, ik kon alleen maar kijken, staan en genieten.
Tot ik gebeld werd door een oude klant van mijn vorige werkgever die dacht dat ik daar nog werkte.
Dit was het moment dat ik wakker werd omdat mijn telefoon in het wakkere leven af ging, met aan de andere kant van de lijn mijn vorige werkgever...
Enig idee wat dit kan betekenen?