Hallo,
Ik heb vanacht een droom gehad die mij nu al gans de dag bezig houdt.
Mijn vrienden & ik waren op het strand & zoals in onze kinderjaren werden we elk om de beurt ingegraven om het kinderlijk gevoel nog eens boven te halen. Maar toen het mijn beurt was wilden ze me er niet meer uithalen.
Mijn vriend liep dan ook plots voorbij & ik riep hem, maar mijn vrienden gingen voor mij zitten zodat hij mij niet zag. Omdat het een langeafstandsrelatie is heeft hij mijn vrienden nog niet ontmoet & dacht hij dus dat hij het zich had ingebeeld.
Daarna zijn mijn vrienden vertrokken om iets te gaan eten & lieten ze mij nog steeds zitten, een tijdje later kwam mijn vriend opnieuw voorbij (op de terugweg) en hij zag toen dat ik daar effectief zat en begon met uit te graven. Mijn vrienden kwamen terug met hun picknick & zagen wat er gebeurde & probeerden te verhinderen dat het hem lukte.
Uiteindelijk ben ik dieper in een put gezakt door hun geduw en getrek en ging het licht uit.
Het laatste van mijn droom zag ik dan in vogelvlucht en dat was dat mijn vriend mij in zijn armen hield, mijn vrienden waren nergens meer te zien, terwijl ik mij de rest van mijn droom heb beleefd gekneld in het zand...
Weet er iemand wat hier de betekenis van kan zijn? Het houdt me echt wel bezig.