Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Haai, water en overleden familielid

sleepy
12 jaar geleden

Hi lezer van droomforum,

Vannacht had ik toch een vreemde droom en het kost me moeite om de droom te vergeten.
In mijn droom speelde wij een soort zoektocht en mijn familie kwam er ook in voor.

De zoektocht speelde zich af op water/zee en je moest je heel erg goed aan touwen vast houden. Het was een soort apenkooien op water en je bewoog je voort met touwen en obstakels. Zowel onbekende als bekende personen kwamen in mijn droom voor.

Op het andere moment bevond ik mij in het water en deed onderzoek naar een haai. Het was ontzettend belangrijk om jezelf stil te houden en langs de vin van de haai te blijven zonder deze uit zijn trans te halen. De haai kwam uit zijn trans en alle onderzoekers moesten weer terug naar de boot.

Flashback toen zat ik bij mijn oma op de kamer die vertelde over mijn overleden oom, ik zag hem niet en wilde hem heel graag zien. Eindelijk zag ik hem, hij wandelde de kamer binnen alsof hij gewoon dagelijks nog bij mijn oma over de vloer kwam. Meer weet ik er niet meer van eigenlijk.
Op het andere moment bevond ik mij bij mij vader en hier was alles weer heel erg vaag. Iemand verkeerde in kritieke toestand met veel bloed, glas etc. De omgeving was een soort ziekenhuisomgeving en er was een auto die in de kreukels lag. Verder zag ik bloed, messen en alcholische drank.

Andere moment zag ik dat iemand op de vlucht sloeg, glasscherven, drank en uiteindelijk weer de ziekenhuiskamer.

De rest weet ik helaas niet meer maar ik vond deze droom behoorlijk heftig.

Wellicht dat iemand de betekenis van deze droom een beetje kan achterhalen.