Hoii hoii, gegroet iedereen. :P Ik ben een 21 jarige jongeman die wel nieuwsgierig is naar wat jullie van mijn dromen vinden.
Vroeger had ik altijd van die deja vu momenten, dat ik dingen meerdere keren beleefde. Zoals met mijn gebroken arm operatie, die gebeurde opnieuw en opnieuw elke keer als ik mijn ogen dicht deed en vervolgens weer open. Ik weet nog dat ik alles wist wat er zou komen, dat zei ik op dat moment nog tegen mijn opa, de dingen die hij zou gaan zeggen. En natuurlijk de gewoonlijke situaties waarbij je dacht, he dit ken ik?
En altijd diverse helden dromen met mijn vrienden, heb altijd al veel fantasie gehad. :P
Nu waar ik eigenlijk ik hier voor ben.
Ik heb vaak dromen over dingen waar geen woorden voor zijn, dingen die niet bestaan in deze wereld. En dan heb ik het niet over een gefuseerde hond en leeuw bijvoorbeeld. :P Maar wezens, situaties en objecten waar geen woorden voor zijn. als ik ze probeer uit te leggen val ik gewoon stil, geen geluid meer uit mijn mond te krijgen. Hele rare en aparte dromen vaak.
Ook droom ik al een tijdje over een meisje/vrouw, ik zie haar tussendoor in die rare dromen van me. We konden elkaar net en ik omhelsde haar tijdens een soort zombie invasie met wat sci fi erdoorheen, ik draaide me om, en toen ik meer daarna weer omdraaide was ze weg. Hetzelfde meisje kwam ik tegen in andere dromen waarin we gingen zoenen, verder niks bijzonders.
Dus mijn dromen bestaan uit combinaties van de bovenstaande dingen. Heb ik gewoon veel fantasie, of zijn er wel bepaalde lijnen te vinden?