heey allemaal. Ik heb nou al 2 nachten achter elkaar een droom gehad over iets harry potter achtigs. En nee, ik kijk die films niet te vaak! En ik ben er ook geen super fan van ofzo.
gistere droomde ik dus dat ik in een kasteel rondliep. Ik had ook magische krachten enzo en een toverstok XD. maar ik werd ineens achterna gezeten door een jongen. ik rende door het kasteel. onderweg zij ik allemaal vreemde spreuken, die ik nieteens ken. en toen was ik ontsnapt door naar een kamer te gaan waar (volgens mij) allemaal leraren zaten. ik mocht er blijkbaar niet komen en ze jaagde me weg. toen stopte mijn droom.
wat ik vanacht heb gedroomd:
ik was bij mijn oma thuis en wij zaten aan tafel te eten. Mijn moeder, oma, mijn 2 broers en ik waren er. maar naast mij aan tafel zat...voldemort?? Dat vind ik nu wel vaag om op terug te denken XD. Maar het rare was dat hij heel aardig en toch stil was.. En toen zij ik ineens, He ik heb zin om vuur te spugen. toen waren daar ineens fakkels en ik kon gewoon zonder iets vuurspuwen. Daarna liep ik naar buiten de tuin in, sprak weer een vage spreuk uit met mijn toverstok, en ging weer naar binnen.
Dat waren mijn vreemde dromenXD