Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

raar figuurtje,Tijdreizen,Stok,vechten,beschermen.... 0.o

12 jaar geleden

ok, ik had vannacht een hele rare droom: Ik begon als een soort presentator en ik praatte over hoe het begon dat mensen met een bal zat te spelen en dat ik er 1 in mijn hand had, maar ik had een soort driehoek figuurtje met een rondje erin (als gat, niet erop gezet ofzo) in mijn hand. en ik ging zo over de tijd heen reizen over verschillende tijden (prehistorie,franse revolutie denk ik,hede,toekomst als ik et nog goed heb) en ik had nog steeds dat figuurtje in mijn hand. nadat ik zelfs in de toekomst was gegaan om daarover verder te gaan, ging ik weer terug in mijn eigen tijd en was op een soort stortplaats met wat andere mensen. in het midden van de stortplaats zat een heeel diep gat waarin ik bijna was gevallen , maar een los stuk tegeltje die uitstak redde mijn leven. nadat ik naar boven was geklommen liep iedereen door een soort poort. ik deed dat ook en kwam in de middeleeuwen terecht en iemand wou mijn zon gigantische stok geven om mee te vechten, maar ik wou die niet en wees naar de andere in zijn hand (niet te dik, niet te lang en niet te kort, dus.. perfect) hij gaf mij een complimentje dat ik dat dee en zei dat ik veel wist over wapens (ik raar kijken). nadat hij was weggegaan en ik die stok had, moesten we allemaal naar buiten om de koning en koningin te beschermen tegen ridders en ninja's. ik wist dat in het begin nog niet dus ik heel blij naar zon ridder toe rennen terwijl ik schreeuwde: "KIJK IS WAT IK KAN MET DEZE STOK! :D" die ridder dus heel raar naar mij kijken en wou met zon boven hands slag met zijn zwaard mij doden. ik, heel verbaast met wat ik deed, blokte met mijn bovenarm zijn arm zodat hij niet kon verdergaan met die slag, ik zwaaide mijn rechterarm naar rechts (dus zijn arm ook) zodat zijn zwaard op de grond viel, daarna had ik met een harde stoot met mijn stok (linkerhand, ik ben linkshandig) op zijn hoofd geslagen en toen lag hij bewusteloos op de grond. nadat ik nog wat andere dingen heb gedaan waarbij ik verstelt stond toen ik wakker werd, was er een ninja die op de kar van de koning en de koningin was gesprongen en wou hen doden om met messen te werpen. ik verhinderde dat maar ik verloor wel mijn stok toen zij die messen liet vallen (op mij). met een mes die ik heb gevangen sprong ik naar boven naar haar en stak het kleine mesje door haar hoofd. toen ik op de grond sprong, keek ik naar mijn hand en had ik dat driehoek figuurtje met dat rondje erin weer. daarna werd ik wakker.

Lang verhaal, weet ik. maar ik zou graag willen weten wat de koekjes dit allemaal wel niet betekent? xD