Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

hervatten droom

Alyssa
12 jaar geleden

Ik had vannacht een droom, wat een vervolg was op een andere droom, ik fietse in een ouwe woonplaats en er kwam een hond langs me rennen, die hapte heletijd naar mijn been. Dus stapte ik af en liet de hond snuffelen aan me hand, vervolgens hapte die hond in me hand ( vol met kwijl zat me hand) vervolgens rende de hond weg dus ik er achter aan. zag dat de hond ergens naar binnen ging en ik er achteraan, hoorde stemmen binnen in het huis die zeiden kijk daar komt t aan, dus ik riep al naar binnen : ik kom niet om te zeike hoor ! wou dat de hond veilig aankwam, in middels was ik binnen in het huis en zag 2 vrouwen zitten ( herkende ze wel ?) de een begon te klagen dat die klootzak haar verlaten had, en die ander ging er op in en vertelde me hoe erg het wel niet was, en die enne vrouw zei dat ik hun kende en ook de man die er vandoor was gegaan, vervolgens viel het kwarte en vroeg ik de vrouw of ik er ooit niet gegeten had, waarop de vrouw heet enthousiast reageerde en zei dat dat klopte maar dat mijn ex dat niiet kon herinneren. vervolgens vroegen ze of ik een foto wou zien van de man misschien dat ik hem dan zou herinneren, dus ik zag de foto van de man en herinnerde me de man. Toen begon de foto waarop de man links zat de moeder in t midden en de andere dame rechts, begon de man te vertellen dat hij inderdaad die klootzak was, vervolgens vroeg ik of ik het kind mocht zien, maar net op dat moment werdik wakkker.
Ik kan me inderdaad wel de droom herinneren dat ik daar bleef eten en de vrouw inderdaad zwanger was, maar vraag me echt af wat nu de werkelijke betekenis is van die droom, want die mesnen heb ik echt niet in het echt gekend.
Groetjes Alyssa