Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

neerstortende vliegtuigen, terroristen en willen verstoppen

12 jaar geleden

De afgelopen 2 dagen heb ik over neerstortende vliegtuigen gedroomd, ben nu toch wel benieuwd wat beide dromen inhouden, zeker omdat er bepaalde elementen in zitten die mij bezighouden.......

Maandag

Ik droom over vliegtuig wat dreigt neer te storten
ik zie t niet gebeuren. maar heb t idee dat er terroristen achter zitten
ik wil mezelf vervolgens verstoppen in een smalle ruimte. t lijkt een archiefkast op een kantoor. boven op de kast staan allemaal kleine opbergboxen. ik trek er een aantal weg want ik wil mezelf daar achter of erin verstoppen zodat de mannen in pakken (legerkleding) mij niet zullen vinden

Dinsdag

omhoog kijkend zie ik een neerstortend vliegtuig, terroristen denk ik. opdat moment ben ik ergens aan de kust. niemand van mijn familie weet waar ik ben, ik weet alleen dat ze via de kust het eerst ons land zullen binnen vallen. ik pak dan ook snel m'n telefoon en bel m'n vader....ik spreek hem en de lijn wordt verbroken......
het volgende moment liggen alle mensen die aan de dijk wonen, ik begeef mezelf op een dijk en daar achter is de zee. we moeten allemaal op de grond liggen en de "soldaten" marcheren om ons heen..... maar het is niet zo intimiderend zoals ik had verwacht