Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

aparte, wirwarrige droom

Jud
12 jaar geleden

Dat er de laatste tijd een hoop gebeurd is moge voor bekenden duidelijk. Eigenlijk droomde ik bijna nooit, waarschijnlijk door het vele blowen dat ik heb gedaan. Gelukkig ben ik daar nu vanaf en daarmee komen ook de dromen terug. Vannacht had ik een hele rare droom, ik heb hem aan en vriendin uitgelegd en zij zei dat dit heel veel over mij zei en dat ik hier meer informatie over kon zoeken. Een aantal kernwoorden heb ik gevonden in het droomwoordenboek, maar een deel is zo cryptisch dat ik dat niet tot op-te-zoeken-woorden kan samenvatten, daarom dat ik hoop dat anderen mij kunnen helpen hiermee:

Het begon met een wedstrijd waar ik regelmatig help met de paarden. Ik had er zelf ook één mee om na de starts te oefenen op vreemd terrein. Vraag me niet wie ik mee had, want deels stond mijn eigen paard (een grote, donkere) in de trailer en deels stond een Tinker/zigeunerpaard (grote pony in zwart en wit = bont) in de trailer. Beide paarden ken ik uit het echte leven. Deze bonte heeft de trailer ook gemolesteerd... Hij liet zelfs een compleet busje dat ervoor stond stuiteren en toen ging hij er los van. Vervolgens nog meer van dit soort rare dingen. Het terrein herkende ik niet, maar in mijn droom was ik wel in Zevenaar waar altijd de wedstrijden worden gehouden...

Vervolgens ben ik in een partytentje een voetbalwedstrijd aan het kijken. Er werd geen alcohol geschonken en op een gegeven moment begon het hard te waaien en te regenen. Met wie ik daar zat? Geen idee...

Daarna weer aan het lopen richting het terrein waar ik 's morgens begonnen was zitten er 3 gasten in een vrachtwagen die mij herkenden van Ground Zero (is een houseparty waar ik zaterdag geweest ben, ik herken ze niet...) of ik mee ging eten bij de benzinepomp. Ik zei Ja, maar kwam vervolgens andere mensen tegen, die op een andere wedstrijd aan het helpen waren. Vraag me niet hoe of wat, maar het was een gezellige BBQ en uiteindelijk met één van de dochters even geholpen met afwassen en heerlijk gekletst. Vervolgens iedereen gedag gezegd en degene die mij uitgenodigd hadden heb ik ook weer uitgenodigd voor onze wedstrijden.
Uiteindelijk belde één van die jongens waar ik nou bleef voor het eten...

Op een gegeven moment droomde ik dat ik in mijn eigen kamer op bed lag te slapen - vraag me niet in welk moment vd droom dat was - en dat er werd aangeklopt op de deur, het was 's nachts en op het moment dat er word aangeklopt wordt ik in mijn droom wakker en gaat de telefoon. Op dat moment word ik echt wakker en gaat ook ECHT mijn telefoon! Heel vaag... Dit heb ik vanmorgen nog gecheckt en ik ben écht om 4:18 gebeld vannacht op mijn oude nr...

Het kan maar zo zijn dat ik een deel mis, maar ik hoop dat jullie mij wat meer kunnen helpen.
Over het lopen heb ik in het woordenboek al gevonden dat dat te maken heeft met hoe je momenteel het leven doorloopt en de paarden waren ook duidelijk te vinden, maar de rest is naar mijn idee niet echt naar enkele termen te vertalen, zodat ik dat op kan zoeken.
Bedankt alvast voor het lezen en hopelijk het helpen van de vertaling naar de realiteit.

Volgens mij mis ik nog een behoorlijk stuk, maar het was ook ZOOO vaag... whahahaha iemand een dromenpuzzelaar die weet wat dit betekend? hihi
Ohja, rond half 5 's nachts werd ik ook nog gebeld (raar, de hele droom was overdag en dan 's nachts het idee dat je door Onbekend gebeld wordt), alleen dit bleek echter nog waar ook... Das helemaal VREEMD! (Hoop niet dat dat die klootzak weer is...)