Vannacht droomde ik dat ik een onbekend huis binnenging. Ik wist dat er in het huis een spiritueel leider uit India aanwezig was en ik ging uit nieuwsgierigheid naar binnen. Er waren veel mensen aanwezig. Het bleek dat "de guru" stervende was. Hij lag in een wit laken gewikkeld en mensen zaten naast hem. Ik voelde me een beetje een indringer/voyeur. Ik vond het eng , maar ook bijzonder om te zien. Toen liep ik door naar een volgende kamer, daar lagen een stuk of vijf mensen op de grond, ook in witte lakens gewikkeld. Een ervan was een Indiaas meisje van een jaar of vijftien. Zij leed enorm veel pijn. Zij en de anderen die op de grond lagen waren ook stervende. Het meisje vroeg om morfine en er hing een duistere sfeer in de kamer. Het leek zo echt en ik was doodsbang. De droom eindigde nogal onduidelijk, sowieso werd mij niet duidelijk of deze mensen vergiftigd waren of dat ze gewoon ziek waren. Ik herinner me dat het Indiase meisje op gegeven moment opstond en wegliep. Toen ik wakker werd (en nu in de loop van de dag) blijft de droom hangen. De droom had geen positief gevoel. In de eerste kamer nog wel maar in de tweede kamer had ik spijt dat het huis was binnengegaan. Alsof ik iets gezien had wat ik nooit had willen zien.
Ik ben in het verleden vaak in India geweest en droom af en toe nog wel dat ik daar ben, dat kan de setting van deze droom verklaren.