Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

zoen-droom?

twijfelaartje
12 jaar geleden

ik heb laatst twee keer nogal raar gedroomd, ik vind namelijk een jongen uit mijn dorp leuk en ik droomde dat hij me zoende. het rare was dat de plek waar dat gebeurde in mijn droom echt bestaat, namelijk ergens in mijn dorp bij wat appartementen. daarna kwam nog een stukje maar dat weet ik dus niet meer. twee dagen later droomde ik dat ik met een andere jongen zoende, op een plek die ik niet ken. maar deze droom stopte tijdens de zoen.
weet iemand of die dromen iets betekenen? want in het droomwoordenboek staat alleen wat als je anderen ziet zoenen of als de droom vlak voor de zoen stopt.

12 jaar geleden

Hoi twijfelaartje

Dromen over een kus duiden op liefde, affectie, rust harmonie en tevredenheid. Als je anderen ziet kussen in je droom suggereert dit dat je je wellicht teveel bemoeit met hun persoonlijke leven en relatie. Je zou ze meer ruimte moeten geven. Als de droom precies stopt op het moment dat je iemand wil zoenen, duidt dit erop dat je onzeker bent of de gevoelens wel wederzijds zijn. Je zou graag een relatie met deze persoon willen aangaan, maar je weet niet zo goed hoe.

Dat zegt je droom ook al, wees meer zekerder van je zelf.

Groeten Hans.