Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

de droom van een ander

summersday
12 jaar geleden

Gisteren overkwam mij of eigenlijk de persoon die over mij heeft gedroomd en ik iets wat ik alleen maar bijzonder kan noemen.
Ik was aan het fietsen van school naar huis, wat best een flinke tocht is. Onderweg, op een heel stil weggetje kwam ik deze persoon tegen. Hij is een oudere vriend van mij die ik lang geleden voor het laatst had gesproken. Na een hoi stopte hij en draaide zich om, dus stopte ik ook. In de eerste instantie wilde ik doorfietsen want ik had net gehuild. Hij had de nacht daarvoor over mij gedroomd, in deze droom kusten we met elkaar maar bleef ik vastplakken aan zijn wang. Hierop volgde een open gesprek ook over mijn verdriet. Het ging over een keuze die ik voor mijzelf moest maken in de liefde. Ik ben al jaren vrijgezel maar een getrouwd persoon toont veel interesse in mij, in het verleden heb ik veel van deze man gehouden.
Enfin mijn droomman herinnerde mij eraan dat er geen goed en fout bestaat maar dat ik moet kiezen vanuit mijn hart, wat inhoud dat mijn keuze bepaald wie ik ben. Hij heeft mij ontzettend geholpen. De plaats, de tijd en de droom het kwam allemaal samen. Kan deze droom nog meer te betekenen hebben?