Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

realiseren en wakker worden

12 jaar geleden

Hoi,

ik droom de laatste tijd vaak dat ik in een witte kamer ben, als ik daar ben realiseer ik me dat ik droom
het jammere eraan is dat ik steeds wakker word omdat ik het onbewust hardop zeg/schreeuw.
het gevolg daarvan is dat ik niet lekker heb geslapen of daarna een nachtmerrie krijg waarin ik bijv.
een lijk vind.

ik wou graag weten dat ik droomde omdat ik altijd nachtmerries heb en ik wou daar vanaf,
heb o.a. dromen gehad waarin iemand tegen me zei me om te keren en mn angst tegemoet te gaan
wat ik dan deed en dan bleek dat enge persoon een bekende te zijn die me gewoon achtervolgde.

ik wil niet in slaap vallen met het idee dat ik mijn droom wil controleren,
iemand tips? mischien kan ik dan wel weer fijn slapen!

groetjes

M

12 jaar geleden

beste aries

ik heb een paar tips voor je

1# als je eraf wilt komen moet je proberen naar iets te kijken wat je een goed gevoel geeft en niet doet herinneren aan je nachtmerries.
zoiets als een foto van je vakantie.

2# probeer je hoofd leeg te maken door nog even iets leuks te doen voor dat je gaat slapen.

3# ik wil je niet bang maken maar het kan ook zijn dat er een geest in je kamer zit. die waarschuwt voor iets wat kan gaan gebeuren.
als dit het toch is kan je me een mailtje sturen ik help graag. of hij/zij zit je een beetje te pesten

het kan zijn dat je nu of vroeger iets heb gezien waar je misschien nog niet helemaal klaar voor was of bent.

ik hoop dat het je er iets aan heb

Joyce kruijer

http://j-kruyer2000.hyves.nl/
@JoyceKruyer
joycekruyer@yahoo.com
op aanvraag ook skype